Tożsamości, czyli jak ustawić stopkę w wysyłanych wiadomościach

  • nazwa, e-mail, organizacja
    • te informacje będą widzieć odbiorcy twoich wiadomości w ustawieniach wizytówki
  • odpowiedź do
    • należy wypełnić, jeśli chcesz otrzymywać odpowiedzi od odbiorców swoich wiadomości na inny adres e-mail, niż ten, z którego wysyłasz wiadomości
  • ukryta kopia
    • należy wypełnić, jeśli w trakcie wysyłania wiadomości chcesz, aby ukryta kopia tej wiadomości była zawsze automatycznie przekazywana na jakiś adres e-mail
  • domyślna
    • jeśli posiadasz kilka tożsamości, to jedna z nich będzie ustawiana jako domyślna przy wysyłce wiadomości
  • podpis
    • w tym polu podaj treść podpisu, który będzie automatycznie umieszczaniy na końcu twoich wiadomości
  • podpis w html
    • zaznacz, jeśli chcesz, aby twój podpis był odpowiednio sformatowany (np. gdy posiada elementy graficzne typu logo)
    • aby wprowadzić kod html kliknij ikonę < >

aby stopka zapisana w html wyświetlała się poprawnie w treści wiadomości, należy włączyć automatyczne tworzenie wiadomości w html: