Możliwe problemy z poczta.i-host.pl
Poniżej znajdują się możliwe problemy związane z webmailem. Jeśli Twój problem nie został opisany, skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu mailowego na biuro@i-host.pl lub pod numer telefonu +48 12 39 57 000
- Błąd połączenia z serwerem
- Wolne działanie skrzynki odbiorczej
- Chce zmienić wygląd mojej poczty, jak mogę to zrobić?
- Nie widzę wszystkich moich wiadomości.
Błąd połączenia z serwerem
Jeśli widzisz błąd połączenia z serwerem przy próbie zalogowania się na swoją skrzynkę przez webmail, upewnij się, że:
- adres poczta.twojadomena w konfiguracji DNS wskazuje na adres IP twojego serwera
- zmiana delegacji DNS dla twojej domeny już się ukończyła
Wolne działanie skrzynki odbiorczej
Jeśli po zalogowaniu się do skrzynki przez webmail zawartość długo się wczytuje, upewnij się, że jest wyłączone sortowanie wiadomości zgodnie z poniższą grafiką:

Jeśli bezpośrednio w skrzynce odbiorczej znajduje się bardzo dużo wiadomości, to włączenie sortowania sprawia, że program przed wczytaniem zawartości skrzynki uruchamia proces sortowania całej poczty – co skutkuje jej wolnym działaniem. W takim wypadku najlepszym rozwiązaniem jest przechowywanie starszych wiadomości w folderach, aby nie wczytywać ich wszystkich przy każdym włączeniu skrzynki odbiorczej.
Chce zmienić wygląd mojej poczty, jak mogę to zrobić?
Aby zmienić wygląd swojej poczty kliknij w zaznaczony przycisk w prawym górnym rogu:

Wygląd interfejsu możesz zmienić również wchodząc w Ustawienia > Preferencje > Interfejs użytkownika.
Jeśli chcesz zmienić czcionkę lub jej rozmiar przejdź do zakładki Ustawienia wyglądu:

Nie widzę wszystkich moich wiadomości.
Włączenie widoku wiadomości w wątkach może powodować wrażenie, że Twoje wiadomości zniknęły:

Po rozwinięciu wątku okazuje się jednak, że wiadomości zostały pogrupowane. Aby wyłączyć wątki kliknij przyciski wskazywane przez strzałki.
