Tożsamości, czyli jak ustawić stopkę w wysyłanych wiadomościach
- nazwa, e-mail, organizacja
- te informacje będą widzieć odbiorcy twoich wiadomości w ustawieniach wizytówki
- odpowiedź do
- należy wypełnić, jeśli chcesz otrzymywać odpowiedzi od odbiorców swoich wiadomości na inny adres e-mail, niż ten, z którego wysyłasz wiadomości
- ukryta kopia
- należy wypełnić, jeśli w trakcie wysyłania wiadomości chcesz, aby ukryta kopia tej wiadomości była zawsze automatycznie przekazywana na jakiś adres e-mail
- domyślna
- jeśli posiadasz kilka tożsamości, to jedna z nich będzie ustawiana jako domyślna przy wysyłce wiadomości
- podpis
- w tym polu podaj treść podpisu, który będzie automatycznie umieszczaniy na końcu twoich wiadomości
- podpis w html
- zaznacz, jeśli chcesz, aby twój podpis był odpowiednio sformatowany (np. gdy posiada elementy graficzne typu logo)
- aby wprowadzić kod html kliknij ikonę < >

aby stopka zapisana w html wyświetlała się poprawnie w treści wiadomości, należy włączyć automatyczne tworzenie wiadomości w html:
