Tożsamości. Jak ustawić stopkę w wysyłanych wiadomościach e-mail?

Ustawienia tożsamości określają dane, które będą widoczne dla odbiorców Twoich wiadomości. Skonfiguruj następujące pola:

  • Nazwa wyświetlana, e-mail, organizacja: Informacje te będą wyświetlane odbiorcom jako dane wizytówki nadawcy.
  • Odpowiedź do: Wypełnij to pole, jeśli chcesz, aby odpowiedzi na Twoje wiadomości trafiały na inny adres e-mail niż ten, z którego je wysyłasz.
  • Ukryta kopia: Wprowadź adres e-mail, na który automatycznie będzie przesyłana ukryta kopia każdej wysłanej wiadomości.

Domyślna tożsamość

Jeżeli korzystasz z kilku tożsamości, zaznacz jedną jako domyślną. Będzie ona automatycznie używana przy wysyłaniu wiadomości.

Podpis w wiadomościach

  • Treść podpisu: W tym polu wpisz tekst, który ma być automatycznie dołączany na końcu każdej wiadomości (np. imię, nazwisko, stanowisko, dane kontaktowe).
  • Podpis w HTML: Jeśli Twój podpis zawiera elementy graficzne (np. logo) lub wymaga formatowania, zaznacz opcję „HTML”. Aby edytować kod HTML, kliknij ikonę < >.

Aby stopka zapisana w html wyświetlała się poprawnie w treści wiadomości, należy włączyć automatyczne tworzenie wiadomości w html: